Contacte

Relatii cu clientii:

E-mail: info@glamadise.ro
Program de lucru: LUNI-JOI 11:00-13:00 14:00-16:00, VINERI 11:00-14:00

Linia telefonică

Linia telefonică nu este destinată pentru verificarea stării comenzilor sau returnărilor - în acest scop, vă rugăm să utilizați întotdeauna adresa de email obchod@glam.cz  +420 728 859 859 Linia de informații este disponibilă doar în limba engleză.

Cum să înlocuiți o comandă

Creați o nouă comandă, selectați metoda de livrare pe care o doriți în coșul de cumpărături, dar ca metodă de plată alegeți plata în avans prin transfer bancar. În câmpul de observații al comenzii, completați informații despre înlocuire și numărul comenzii anterioare. Ambalați apoi produsele și trimiteți-le la adresa:

Glam Stará cesta 1/2286 37006 České Budějovice Republica Cehă Pot apărea situații în care suma comenzii originale este mai mică decât cea a noii comenzi. În acest caz, vă vom contacta după finalizarea comenzii pentru a vă informa despre diferența de plată prin transfer bancar.

După primirea comenzii și achitarea eventualei diferențe dintre comenzi, vom trimite noua comandă cu metoda de livrare pe care ați ales-o.

După expirarea perioadei de 14 zile de la primire, vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza înlocuirea (după expirarea termenului, este necesar să ne contactați în prealabil pentru a discuta această excepție). Produsele trebuie să fie nepurtate, inclusiv ambalajele, în starea lor originală. Vă rugăm să le ambalați cu grijă exact așa cum le-ați primit. Acest lucru se datorează faptului că vrem să putem oferi altui client aceeași bucurie ca cea pe care ați avut-o.

Pentru a rezuma, procedura recomandată este:

Trimiteți-ne un e-mail la adresa reklamace@glam.cz cu informații despre înlocuirea produsului.

Creați o nouă comandă cu metoda de livrare preferată, dar selectați plata în avans prin transfer bancar ca metodă de plată. În câmpul de observații al comenzii, scrieți: Înlocuire pentru comanda numărul xxxx (completați numărul de pe factură sau e-mailuri). Nu plătiți nimic.

Ambalați produsele pentru returnare într-un ambalaj adecvat și trimiteți-le la adresa: Glam Stará cesta 1/2286 37006 České Budějovice, Czech republic. Nu lipiți nimic în ambalaj; este important ca numele de pe ambalaj să coincidă cu numele celui care a creat comanda.

Angajații noștri vor prelua coletul, îl vor verifica și, dacă totul este în regulă, vă vom trimite imediat noua comandă la adresa dvs. Orice diferențe de plată vor fi comunicate imediat după crearea comenzii la punctul 2, pentru a nu întârzia expedierea noii comenzi.

Gata

Procedura de retur

Puteți returna sau schimbă fără probleme produsele, în termen de maxim 14 zile de la livrarea coletului. Bunurile trebuie să fie evident nefolosite, curate, și cu etichetele inițiale. Acestea trebuie trimise împreună cu factură la adresa noastră, cu completarea informațiilo, ce anume nu v-a avantajat, și dacă doriți să le returnați, sau să le schimbați. În cazul în care doriți returnarea, nu uitați să ne trimiteți numărul contului dvs, pentru a va putea returna contravaloarea produsului.

În ceea ce privește pantofii - va rugăm, trimiteți-i nefolosoliti, curați, nerupti, în cutia originală intactă, peste care va rugăm să nu lipiți etichete sau scoci, ci să fie ambalată într-o folie, pentru că nimănui nu îi place să cumpere apoi pantofi într-o cutie ruptă :)  În privința hainelor și a accesoriilor, eticheta este dovadă nefolosirii. Adresa pentru returnarea la punctul de colectare : Glamadise, Stara cesta 2286/1, 37006 Ceske Budejovice, Czech republic. Vă rugăm să trimiteți coletul doar la această adresă. Coletele trimise la altă adresă nu ne vor fi livrate și, prin urmare, returnarea nu va fi posibilă!

anexați o copie a facturii, și alte detalii utile, prin care putem identifica produsulatașați o scrisoare de intenție, în care puteți specifică motivul pentru returnarea produsuluisigilati și securizați produsul într-o cutie de carton, astfel încât să nu se deterioreze pe parcursul traseuluiva rugăm să precizați un cont IBAN din 24 de caractere, pentru a va putea expedia banii, în cazul în care doriți banii înapoi, și nu înlocuirea produsului cu altul, cât și codul SWIFT( acesta este codul băncii dvs). Va rugăm, de asemenea, să specificați, în cazul în care doriți contravaloarea produsului/elor, dacă titularul contului este altul decât cel pe numele căruia este efectuată comandă.Vă rugăm să aveți mare grijă când trimiteți returul la adresa corectă. În cazul în care un colet este trimis la o altă adresă decât a noastră, avem dreptul de a percepe clientului suma de 200RON ca taxă fixă pentru timpul personalului și taxele poștale pentru livrarea la adresa corectă.